سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عمده مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن

قیمت عمده مجموعه بازی پلی اتیلن 

قیمت عمده مجموعه بازی پلی اتیلن  به فاکتروهای مختلفی بستگی دارد. ابعاد، مدل و تعداد بازی ها از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت این محصول محسوب می شوند. امروزه برای سرگرمی کودکان در پارک ها به جای اسباب بازی های فلزی قدیمی، از وسایل بازی پلی اتیلن استفاده می شود. مجموعه بازی پلی اتیلن از پرکاربرد ترین تجهیزات رفاهی پارکی است که با هدف ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده برای کودکان در فضاهای باز و سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد. 


قیمت سطل زباله شهری فلزی

سطل زباله فلزی

قیمت سطل زباله شهری فلزی 

از عوامل موثر در تعیین قیمت سطل زباله شهری فلزی می توان به نوع و ضخامت ورق، ظرفیت و مدل آن اشاره کرد. همچنین تیراژ سفارش مشتری نیز قیمت سطل زباله فلزی را تحت تاثیر قرار می دهد. مخزن زباله فلزی یکی از پرکاربردترین آیتم های مبلمان شهری است که استفاده از آن به جهت رعایت مسائل بهداشتی محیط باز و ایجاد زیبایی ظاهری اجتناب ناپذیر است . مسئله مهم در تولید مخزن زباله فلزی ، نوع طراحی ، متریال و مواد بکار رفته در آن و رنگ آمیزی خوب است. 


ابعاد سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی

ابعاد سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی در مدل های متنوع با ابعاد مختلف ساخته می شود. در مکان های شلوغ مانند معابر شهری و پارک ها که میزان تولید زباله ها بلاست، بهتر است از سطل زباله پارکی با ابعاد بزرگ تر استفاده شود. چرا که سطل های کوچک پاسخگوی حجم زباله ها نمی باشند. به طور کلی ظرفیت این سطل زباله 50 لیتر است که این میزان با توجه به نیاز کاربردان و سفارش مشتری، قابل تغییر می باشد.


فروش نیمکت پارکی در شیراز

نیمکت پارکی

فروش نیمکت پارکی در شیراز

نیمکت پارکی در شیراز در مدل های با پشتی و فاقد پشتی به فروش می رسد. هر کدام از این نیمکت ها حسب نیاز کاربران در محل مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند.  صندلی هایی که در پارک ها نصب و تعبیه شده است به عنوان نیمکت های پارکی شناخته شده می باشند. نیمکت پارکی در اندازه های متفاوت و در طرح ها و مدل های گوناگونی ساخته و تولید می شود. 


مجموعه بازی پلی اتیلن پارک آبی

مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن پارک آبی

در پارک های آب از تعدادی زیادی سرسره های تونلی، موج دار و ساسده استفاده شده است. این سرسره ها در کنار هم مجموعه بازی پلی اتیلن نام دارند و استفاده از آن ها می تواند هیجان زیادی داشته باشد. مجموعه بازی پلی اتیلن پارک آبی همانطور که از نام آن پیداست، مختص به استفاده در پارک های آبی می باشد. این نمونه از مجموعه بازی دارای  سرسره های چندین متری، سقوط آزاد، سرسره های سیاه چاله و سرسره های گروهی است که در ابعاد بزرگ و بسیار مستحکم ساخته شده اند.